joi, 13 iunie 2013

LA CURTEA SUPREMA DE INJUSTITIE, MARTORII SUNT TERORIZATI SA VINA, DAR OBSTRUCTIONATI SA SPUNA ADEVARUL! (AUDIO)


MARTORII ACUZARII DECLARA CA SUNT TERORIZATI DE ACEASTA HARTUIRE DEZLANTUITA CE ARE SCOPUL ACUZARII LUI BIVOLARU

JUDECATORUL DECLARA LACONIC, DESPRE O FEMEIE AFLATA IN IMPOSIBILITATEA DE A SE MISCA SI DE A VORBI, CA TREBUIE LASATA SINGURA, IN PROVINCIE, PENTRU CA UNICUL EI AJUTOR SA VINA URGENT SA DEA DECLARATII CONTRA LUI BIVOLARU !

PE CAT DE MIC ESTE RESPECTUL FATA DE CEILALTI, PE ATAT DE MARE ESTE RESPECTUL DE SINE! JUDECATORUL ESTE DERANJAT DE ADRESAREA MARTOREI CU CUVINTELE: “DOMNU JUDECATOR”, IN LOC DE “ONORAAAATA INSTANTA!”

PENTRU CA NU SPUNE CE VREA INSTANTA, SORA MADALINEI DUMITRU ESTE HARTUITA FARA MILA.

DE CATE ORI UN MARTOR SPUNE CEVA FAVORABIL LUI BIVOLARU ESTE INTREBAT: “ATI FOST INFLUENTAT DE CINEVA SA DECLARATI ACEST LUCRU?”

DE CATE ORI O DEPOZITIE ESTE IMPOTRIVA LUI BIVOLARU, IAR AVOCATII INTREABA DACA A FOST INFLUENTAT, INSTANTA RESPINGE INTREBARILE SPUNAND CA “NU SUNT RELEVANTE CAUZEI!”

LA FEL SI IN SITUATIA CAND MARTORII INCEARCA SA POVESTEASCA VIOLENTA CU CARE LI S-AU SMULS DECLARATIILE SI S-A FACUT ANCHETA!

INCREDEREA CETATEANULUI INTR-O JUSTITIE CARE SE FOLOSESTE DE NAIVITATEA LUI PENTRU A-SI ATINGE SCOPURILE ABJECTE

MARTORUL – PION AL INTERESELOR INJUSTITIEI. IATA CUM DECLARATIILE FAC SLALOM CATRE ADEVAR:

A.PROCURORUL SPUNE POVESTEA SI ARATA IMAGINI LA TV,

B. MARTORUL NAIV O CREDE, O SCRIE SI O SEMNEAZA,

C. DECLARATIA PROBEAZA VINOVATIA ACUZATULUI,

D. MARTORUL AFLA ADEVARUL SI IL COMUNICA JUDECATORULUI,

E. MARTORUL E ACUZAT DE MARTURIE MINCINOASA!

Fragmente din stenograma sedintei din 23.05.2013: 

Jud. Ionut Matei: Exista o autoritate in tara asta pe care trebuie sa o respectati fara sa comentati. Am inteles ati depus un act medical …fara alte comentarii si as putea sa va sa va intreb de ce nu ati venit pana acum

Martor Ilie Luminita:  Pentru ca..

Jud. Ionut Matei:  Eu va citez de jumatate de an cu mandate de aducere la fiecare termen

Martor Ilie Luminita:  Mama mea este bolnava nu vorbeste..

Jud. Ionut Matei:  Nu este vorba de mama dvs. in principal. Am inteles dansa este bolnava, dar dvs?

Martor Ilie Luminita:  Cine are grija de ea?

Jud. Ionut Matei:  Pai nu ma intereseaza  asta, cine are grija de ea.



Martor Ilie Luminita: Pai pe mine ma intreseaza.

Jud. Ionut Matei:  Pai aveti o obligatie legala sa va prezentati in fata instantei daca va cheama. Asta este problema. O lasati cu altcineva in grija o zi.

Martor Ilie Luminita:  Da am vorbit cu un om astazi si ..

Jud. Ionut Matei:  Foarte bine puteati sa faceti asta si pana cum si nu mai aveam discutia pe tema asta.

Jud. Ionut Matei: Ati dat niste declaratii anterior in faza de urmarire penala in fata instantei de fond. Este adevarat?

Martor Ilie Luminita:  Atuncea credeam..

Jud. Ionut Matei: Ati dat sau nu ati dat?

Martor Ilie Luminita: Da am dat.

Jud. Ionut Matei: Care dintre ele reflecta adevarul?

Martor Ilie Luminita: Nici una!

Jud. Ionut Matei: Nici una!??

Martor Ilie Luminita:  Da

Jud. Ionut Matei: Nici de la instanta, nici de la …

Martor Ilie Luminita:  Nici de la instanta, nici de la …

Jud. Ionut Matei: Si de ce nu spuneti adevarul?…

Martor Ilie Luminita:  Pentru ca acum mi-am dat seama ca am facut o mare greseala, si am aflat pana la urma adevarul.

Jud. Ionut Matei: Aceste declaratii pe care le-ati dat vi le-a impus cineva sa le dati?

Martor Ilie Luminita:  …si politia, si procuratura si cate am auzit multe …

Jud. Ionut Matei: Si la instanta?…

Martor Ilie Luminita:  La instanta nu.

Jud. Ionut Matei:

Martor Ilie Luminita:  Nu imi mentin nici o declaratie.

Jud. Ionut Matei: Nu imi mentin nici o declaratie data anterior in cauza , in conditiile in care acestea sunt rezultatul …adica ce v-au? V-au amenintat, v-au batut, ce au facut?

Martor Ilie Luminita:  Cine?

Jud. Ionut Matei: Politia, procuratura, …

Martor Ilie Luminita:  Ne-au …, dar ce ne-au  spus atunci…nu este nimic adevarat.

Jud. Ionut Matei: In conditiile in care am fost dezinformata de catre organele de politie , de procurori, la vremea la care au fost date acele declaratii. Mai concret

Martor Ilie Luminita:  …

Jud. Ionut Matei: Dumneavoastra spuneti ca nu il cunoasteti pe inculpatul Bivolaru, nu?

Martor Ilie Luminita:  Nu il cunosc.

Jud. Ionut Matei: Eu personal nu il cunosc pe inculpatul Bivolaru…. Cunoasteti daca sora dumneavoastra , minora la acea vreme, Dumitru Madalina, a avut o relatie cu Bivolaru Gregorian?

Martor Ilie Luminita:  Nu.

Jud. Ionut Matei: Nu cunoasteti?

Martor Ilie Luminita:  Nu.

Jud. Ionut Matei: Nici atunci n-ati cunoscut si nici acuma, nu?

Martor Ilie Luminita:  Nici atunci n-am cunoscut….cumplit si prost si asa am crezut noi atunci.

Jud. Ionut Matei: Totusi ati dat niste  declaratii in aceasta cauza . Cum ati ajuns sa dati asemenea declaratii?

Martor Ilie Luminita:  Pentru ca mi-a fost frica atunci.

Jud. Ionut Matei: Frica de cine?

Martor Ilie Luminita:  Frica in general , ca nu o sa o mai vedem pe Madalina, ca nu se mai intoarce acasa , ca la yoghini o drogheaza, ca povesti.

Jud. Ionut Matei: Pai si cine v-a spus asta ?

Martor Ilie Luminita:  Nu v-am spus?

Jud. Ionut Matei: …faptul ca ea a plecat de la domiciliu, fiind minora …

Martor Ilie Luminita:  Abia dupa ce au venit procurorii la noi si ne-au cautat, ca nu ne-am dus noi  …..atunci am mers si am depus plangere.

Jud. Ionut Matei: Deci niciodata din propria initiativa nu ati facut vreo sesizare la politie sau la parchet , despre disparitia …

Martor Ilie Luminita:  Abia dupa ce au venit procurorii

Jud. Ionut Matei: Nu am facut vreo plangere sau vreo sesizare la politie sau la parchet in legatura cu disparitia de acasa a sorei mele Dumitru Madalina , am avut o asemenea manifestare de ….Cand se intampla asta ?

Martor Ilie Luminita:  Nu stiu …2003.

Jud. Ionut Matei: Prin anul 2003. Dar este adevarat ca ea a plecat de acasa?

Martor Ilie Luminita:  A plecat de acasa dar…mama i-a semnat …

Jud. Ionut Matei: Si ce stiati? Ca a plecat unde?

Martor Ilie Luminita:  La Bucuresti.

Jud. Ionut Matei: Mai concret. Unde? La cine? Pentru ce?

Martor Ilie Luminita:  Stiam ca vine sa se inscrie aici la liceu .

Jud. Ionut Matei: Ati vorbit cu ea sau …

Martor Ilie Luminita: Eu nu, cu mama vorbea.

Jud. Ionut Matei: De la mama mea am aflat  in acea perioada  ca Madalina a plecat la Bucuresti pentru a se inscrie la liceua avut si acordul acesteia.

Martor Ilie Luminita: Si Remus si…

Jud. Ionut Matei: Dar cine e Remus?

Martor Ilie Luminita:  E prietenul ei.

Jud. Ionut Matei: E prietenul ei actual?

Martor Ilie Luminita: Dar sunt de atunci impreuna, trebuiau sa se si casatoreasca.

Jud. Ionut Matei: Si de ce nu s-au casatorit ?

Martor Ilie Luminita:  Dupa babilonia care a fost , probabil se vor casatori.

Jud. Ionut Matei: Deci si in 2003 erau prieteni?

Martor Ilie Luminita: Da, cred ca da.

Jud. Ionut Matei: In anul 2003 sora mea era prietena cu numitul Remus, cu care de altfel este in relatii si in prezent  si cu care trebuia sa se casatoreasca . Dar de vreun prieten Grieg ati auzit?

Martor Ilie Luminita:  Nu

Jud. Ionut Matei: Nu am auzit ca sora mea sa fi avut vreun prieten pe nume Grieg . Si cum a hotarat sa plece la Bucuresti asa?

Martor Ilie Luminita:  A crezut ca aicea o sa isi faca viata mai buna, sa-si termine ce avea de terminat, scoala si …

Jud. Ionut Matei:

Martor Ilie Luminita:  Cred ca da.

Jud. Ionut Matei:  Cred ca a fost  initiativa sorei mele sa plece la Bucuresti, crezand ca astfel o sa isi faca o  viata mai buna . Deci nu a fost influentata de nimeni…pentru aceasta plecare…Si unde statea la Bucuresti? Ati vazut-o vreodata in Bucuresti? Ati vizitat-o?

Martor Ilie Luminita:  Eu nu, dar fiica mea a fost la ea.

Jud. Ionut Matei:  Fiica dumneavoastra fiind cine?

Martor Ilie Luminita: Ilie Loredana

Jud. Ionut Matei:  Asa. Nici mama dumneavoastra nu a fost la Bucuresti?

Martor Ilie Luminita:  Mama da.

Jud. Ionut Matei: Si ati verificat daca merge la scoala, cu ce se ocupa in Bucuresti?

Martor Ilie Luminita:   Am verificat daca merge la scoala, da

JUD. IONUT MATEI:  Am verificat daca merge la scoala si ce ati constatat?

Martor Ilie Luminita:  In prima faza nu ne-au spus profesorii si diriginta pt ca stiau ca o cauta politia

Jud. Ionut Matei:  o cauta politia?

Martor Ilie Luminita:   Da, si nu ne-au spus dar ea a fost intr-adevar la scoala

JUD. IONUT MATEI:  In prima faza nu mi s-au oferit relatii intrucat profesorii si diriginta stiau ca este cautata de politie . Dar de ce era cautata parca ziceati ca politia n-a cautat-o pana cand 

Martor Ilie Luminita:   pai ca atunci s-a intamplat toata nebunia

JUD. IONUT MATEI:  Pai ce nebunie?

Martor Ilie Luminita:   Cu politia, cu televiziuni, cu procuratura

JUD. IONUT MATEI:  Spuneti ca s-a schimbat ceva, in declaratia pe care ati dat-o la tribunalul Sibiu ….

Martor Ilie Luminita:   Am inteles-o si pe ea

JUD. IONUT MATEI:  Ati discutat cu ea intre timp?

Martor Ilie Luminita:   Da, sigur, avem o relatie, vine acasa… atunci cu mine nu avea o relatie, cu mama vorbea dar cu mine nu; dar acum avem o relatie de familie normala

JUD. IONUT MATEI:  …diferenta dintre declaratia de astazi si cele anterioare pe aceea ca in prezent am o relatie normala cu sora mea si am inteles ca …si anume ce ati inteles?

Martor Ilie Luminita:   Ca i-am facut foarte mult rau

JUD. IONUT MATEI:  Ca i-ati facut rau?

Martor Ilie Luminita:   Da.

JUD. IONUT MATEI:  Respectiv ca i-am facut rau; de ce? In ce fel i-ati facut rau?

Martor Ilie Luminita:   Cu toata nebunia asta care a fost….

JUD. IONUT MATEI:  In ce fel i-ati facut rau, nu inteleg

Martor Ilie Luminita:   Ea tot aici in Bucuresti este… si suntem de acord cu ea.

JUD. IONUT MATEI:  Nu stiu in prezent ce face sora mea dar stiu ca este in Bucuresti. Dar o legatura cu MISA stiti daca a avut-o?

Martor Ilie Luminita:   Nu stiu… cu membrii MISA

JUD. IONUT MATEI:  Are?

Martor Ilie Luminita:   Pai cred ca are.

JUD. IONUT MATEI:  Dar ce e MISA, ce stiti dumneavoastra?

Martor Ilie Luminita:   Oamenii de acolo sunt niste oameni deosebiti, sa stiti.

JUD. IONUT MATEI:  Probabil ca sora mea are legaturi cu MISA si in prezent dar stiu ca oamenii de acolo sunt deosebiti.

Martor Ilie Luminita:   Da, pe mama mea au ajutat-o foarte mult.

JUD. IONUT MATEI:  Cand au ajutat-o .

Martor Ilie Luminita:   Dupa ce a fost bolnava si inainte.

JUD. IONUT MATEI:  Mama mea…da’ Madalina cu ce o ajuta?

Martor Ilie Luminita:   Cu ce poate, cu medicamente.

JUD. IONUT MATEI:  Ea lucreaza undeva?

Martor Ilie Luminita:   Nu stiu daca lucreaza undeva.

JUD. IONUT MATEI:  Nu stiu daca sora mea lucreaza in prezent dar stiu ca o ajuta pe mama cu medicamente. Dar totusi ea cu ce se intretine acolo?

Martor Ilie Luminita:   Cu ajutorul lui Remus, ei locuiesc impreuna.

JUD. IONUT MATEI:  Deci din 2003 si pana acuma…

Martor Ilie Luminita:   Nu stiu daca din 2003, banuiesc, cred.

JUD. IONUT MATEI:  Si ati spus ca o cunoasteti pe Farcasi Mirona, in ce fel?

Martor Ilie Luminita:   Am vazut-o cu Madalina de vreo doua ori.

JUD. IONUT MATEI:  Acuma recent sau…?

Martor Ilie Luminita:   Atunci.

JUD. IONUT MATEI:  In perioada aia cand venea acasa a venit cu ea?

Martor Ilie Luminita:   Da.

JUD. IONUT MATEI:  Am vazut-o pe inculpata Farcasi atunci cand Madalina a venit acasa cunoscand-o pe aceasta. Erau prietene, ati vorbit cu ea?

Martor Ilie Luminita:   Nu stiu.

JUD. IONUT MATEI: Nu am vorbit cu ea dar am vazut ca erau prietene. Da. Intrebari.

Procuror : In ce context ati gasit-o, cum ati contactat-o?

Martor Ilie Luminita:   Am telefonat si pana la urma a venit.

JUD. IONUT MATEI:  Unde …?

Martor Ilie Luminita:   Mama a luat legatura cu ea, v-am zis.

JUD. IONUT MATEI:  Nu era vorba despre niste aprecieri, era vorba despre niste lucruri care s-au intamplat sau nu s-au intamplat, atunci ati spus ca s-au intamplat, acum spuneti ca nu s-au intamplat.

Martor Ilie Luminita:   Pai mi-am dat seama ca am gresit, i-am facut rau si ei.

JUD. IONUT MATEI:  Asta ati mai spus.

Martor Ilie Luminita:  Pai asta spun in continuare, dupa 10 ani mi-am dat seama ca am facut o mare greseala.

JUD. IONUT MATEI:  Ati fost influentata de cineva sa dati aceasta declaratie?

Martor Ilie Luminita:   N-am fost influentata de nimeni.

JUD. IONUT MATEI:  N-am fost influentata de nimeni sa dau declaratia in sensul celor mentionate la acest termen. Deci aspectele de fapt pe care le-ati declarat anterior nu sunt adevarate de loc.

Martor Ilie Luminita:   Nu.

Judecator : Acum inteleg ca spuneti dumneavoastra adevarul. Inseamna ca mergand pe declaratiile pe care le-ati facut anul trecut, inseamna ca atunci ati mintit. Nu-i asa?

Martor Ilie Luminita:   Nu am mintit, domnule judecator. Asa am crezut noi atunci. V-am spus.

JUD. IONUT MATEI:  V-a constrans cineva in vreun fel sa dati acele declaratii?

Martor Ilie Luminita:   Pai dupa ce am auzit si dupa ce s-a vorbit acolo, asta am crezut sa facem…si n-am …

JUD. IONUT MATEI:  Dar ati fost constransa, caci constrangerea e una, ceea ce spuneti dumneavoastra e alta.

Martor Ilie Luminita:   Nu.

JUD. IONUT MATEI:  De la cine ati aflat informatiile primare pe care le-ati dat in declaratiile de la Parchet?

Martor Ilie Luminita:   De la Politie!

JUD. IONUT MATEI:  De la Politie am aflat informatiile primare.

Martor Ilie Luminita:   De la Politie, de la procurori.

JUD. IONUT MATEI:  …de la procurori, de asemenea…

Martor Ilie Luminita:   Stiti ce batai a luat Madalina la perchezitii de la jandarmi?

JUD. IONUT MATEI:  Dar v-a spus cineva lucrul asta?

Martor Ilie Luminita:   Da, mi-a spus ea!

JUD. IONUT MATEI:  V-a spus ea si vreti neaparat sa ne spuneti si noua, chiar daca nu v-am intrebat despre asta.

Martor Ilie Luminita:   Pai trebuie sa stiti!

Jud. Ionut Matei:…. Respingem solicitarea aparatorului partii vatamate de a se preciza in declaratii faptul ca a fost batuta cu bocanci, neavand relevanta modalitatea in care violentele exercitate, daca acest lucru a fost real.

Martor Ilie Luminita:   Pai a fost real.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu